Dag 8: 26 juli - Reisverslag uit La Rue, Verenigde Staten van Niels Olga Nanning Dijkstra - WaarBenJij.nu Dag 8: 26 juli - Reisverslag uit La Rue, Verenigde Staten van Niels Olga Nanning Dijkstra - WaarBenJij.nu

Dag 8: 26 juli

Blijf op de hoogte en volg Niels Olga Nanning

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, La Rue

Weer heerlijk uitslapen. Niels kan prima slapen in de camper, waardoor wij ook goed slapen. Weer een relaxed dagje.'s Ochtend weer heerlijk buiten gezeten. Het plan is om 's middags te gaan barbecuen. Als Niels en ik echter wakker worden na een middagdutje is het bewolkt geworden. Er lijkt onweer op komst en het plan om 's middags de boerderij te bekijken wordt uitgesteld. Dooitsen moet naar de boerderij om de gordijnen dicht te doen, even later snappen we waarom. We gaan naar binnen en het noodweer lijkt van alle kanten los te barsten. Niels en Minka bekijken eerst de regen en de bliksem en gaan daarna op miggen (vliegen)jacht. Ze hebben hier samen de grootste lol om. Is weer eens wat anders dan samen ruzie maken.
Het regent heel erg hard, bij ons zouden bij zo'n regenbui zeker alle straten blank staan. Het heuvelachtige landschap zorgt ervoor dat dit hier niet het geval is.
Het klaart op tijd weer op zodat we 's avonds kunnen barbecueen. Auke en Tsjikke (Dooitsens ouders) eten ook gezellig mee. Auke slaat ook een balletje en haalt met Minka de weggeslagen ballen op. Op de quad wel te verstaan. Na het eten gaan Niels en Minka ook nog gezellig samen in bad. Weer hebben ze de grootste lol. Een groot waterballet. Wij zitten buiten totdat de muggen irritant beginnen te worden. Er vliegen vleermuizen over. Als we een lepeltje in de lucht gooien vliegen ze daar op af. Een leuk spelletje voor even, dan lijken de vleermuizen door te hebben dat ze in de maling genomen worden en komen er niet meer op af.