dag 7: 25 juli - Reisverslag uit La Rue, Verenigde Staten van Niels Olga Nanning Dijkstra - WaarBenJij.nu dag 7: 25 juli - Reisverslag uit La Rue, Verenigde Staten van Niels Olga Nanning Dijkstra - WaarBenJij.nu

dag 7: 25 juli

Blijf op de hoogte en volg Niels Olga Nanning

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, La Rue

Niels gunt ons een uitslaap ochtendje. Rond half 9 worden we wakker. Vandaag een relaxedagje. We hoeven niet veel. Nanning gaat met Margriet en Minka naar de Kroger om boodschappen te doen. Femke en Dooitsen zijn aan het werk, zodat Niels en ik het rijk alleen hebben. We spelen buiten met de bal. Niels vindt het grasveld in de tuin helemaal geweldig. Als hij moe is gaan we samen slapen in camper. Als ik na een poosje wakker wordt heb ik nog even tijd om te genieten in het zonnetje voordat iedereen terug komt. 's Middags besteden Nanning en Dooitsen aan golfen. Ik maak van de gelegenheid gebruik om wat kleding te wassen en verder een beetje te relaxen in de tuin. Een heerlijk dagje.